20 Ekim 2010 Çarşamba

Yataş

Ve kupon yatar. 170 milyon hayallerinden uçar gider. Bi de yatırdığın 10 liranın pis sırıtışlarını duyarsın.Olsun lan çok eğlenceliydi ama. Ben Valencia ve Twenteden 1er gol bekliyodum. Onlardan gol geldiği anda 3 maçı garantilemiş olcaktm ve yarınki 2 maça bakacaktım. İnter 4-0 önde diye gayet rahattım. Son dakikalarda bir de bakarım ki 4-3 olmuş. Ben Valencia ve Twenteden 1'er gol beklerken Tottenham 1 gol atcak hepten dibe vurcam diye üç buçuk attım ama çok eğlenceliydi. Halimse acınası hahaha. Neyse dediğim gibi giden paracıklarım olsun önümüzdeki maçlara bakıciiz.

6 yorum:

  1. ah ah ben yinede yarın o kuponu yatırıyım bakıyım nolcek :D

    YanıtlaSil
  2. sadece 2. ve 5.i maçı oyna canım o zaman :D ben de tekrardan onları oynayabilirm :D bu maç heycanı bi gün beni öldürcek diye çok korkuyorum hahaha

    YanıtlaSil
  3. ahahaha :D valla ben izlemeyi severim aslında insan rahatlıyo izlerken takım tutmasam bile her iki takımı tutsam bile böyle biri gol kaçırdımı vay anasınııı diye başlayan küfürler sıralıyorum. çok pis rahatlıyorum şahsen :D

    YanıtlaSil
  4. Twente - Werder Bremen yatırdı benim kuponumu da... Üst demiştim, heriflerin normal maçlarında en az 4'er gol oluyor, 1-1 ne lan!

    YanıtlaSil
  5. hahah aynen ben de üst demiştim. heriflerin gol atmayacağı tuttu ya

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini