12 Ekim 2010 Salı

dedim ama neden dedim bir sor


Çok tuhaf şeyler oluyor yahu.
Tamam insanlar hep tuhaftı ama 2binli yılların insanı daha mı bi tuhaf ne?!
Günlerdir kafası ezilen kedi konuşuluyor, dilekçeler imzalanıyor vs vs.
Olmasın demiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın ben de gerçekten çok üzüldüm ve doğru olan da bu zaten.
Ama şimdi şöyle bir şey var.
O kadar insan öldürülüyor, o kadar insana işkence yapılıyor ve o kadar insan işkence yapılarak ölüdürülüyor.
O zaman nerde bu insanımın sesi?
Çok basit bir örnek:Münüvver Karabulut.
Kızın kafası kesildi.Sonra vücudundaki diğer organlar.Ve bunların hepsi kız canlıyken yapıldı.
Benim insanım bunları duyduktan sonra ve o anne-babayı aylarca gözleri yaşlı televizyonlarda izledikten sonra nasıl bu kadar sessiz kaldı merak ediyorum.
İçinde bu kadar sevgi olan bi insanın önce insana yapılan işkence karşısında ayaklanması gerekmez miydi?
Ben mi yanlış düşünüyorum gerçekten bilmiyorum ama bu benim içimi daha çok yakıyor inanın.


Evet bir de minibüsçüleri insan kategorisine sokmakta güçlük çekenlerdenim.
Bence gelecek dünya savaşı minibüsçüler-otobüsçüler kavgası yüzünden patlak verecek.
Ben böylesine bi rekabet görmedim arkadaşım.
Adamlar sanırsın ki maratonda yani.
Bir de size trajikomik bir şey söyleyeceğim.
Burda yani Karabük- Safranbolu'da minibüsçüler arası telsiz var.
Evet evet yanlış duymadınız! Hepsinin minibüsünde bir adet telsiz.
Adamlar minibüsçü mü yoksa polis mi kestiremezsiniz o derece.
Bi de öyle havalı kullanıyolar ki.
Yok işte otobüs geliyormuş da çabuk hareket edecekmiş.
Şurda şu kadar yolcu bekliyormuş önce gidip kapacaklarmış.
He bi de bunun telsizle kavga versiyonu var.
Bu türleri sabahları hiç çekilmiyor.
Kart sesli adamlar telsizden telsize bağırıp duruyorlar birbirlerine.
Ve o minibüsçü amca hiçbi zaman o telsizin sesini kısmıyor.
Eğer bir minibüsteyseniz ve şoför amca keskin manevralar yapıyorsa bilin ki otobüs ya önünüzdedir ya da arkanızda.
Aslında bu hepimiz için acı bir şey..


Bir de ben yağmur yağmasında nedense hiçbir zaman bi romantizm göremedim.
Deniyorum, zorluyorum kendimi ama bi yerden sonra realist ruhum buna engel oluyor.
Diyorum tamam yağmur yağıyor, pencerene vuruyor.
Sen yağmurun sesini dinliyorsun, elinde sıcak nescafen.
Yanında sevgilin falan.
Bi derece romantikleşebiliyorum.
Ama yağmurda dolaşmak fikri hiç romantik değil be.
Yahu tepeden tırnağa ıslanıp saçın başın yüzüne yapışınca,makyajın yüzüne akınca ve iğrenç bi kılığa bürününce ben hiç romantikleşemiyorum inanır mısın.
Siz romantik insanlar bunu nasıl başarıyorsunuz anlamıyorum doğrusu.
Garip.


Bu şarkı da benden olsun:

8 yorum:

  1. ilk önce kedi olayı konusunda haklısın.hatta ben bu ideolojileştirdim bile kedin hayatımda :)
    kedi örneğinden yola çıkarak afrika ve bosna olaylarına da gelebiliriz ve ya askerlerimiz meselesi açılır.insanlar bir garip ama bu ülke şehit haberlerine bile alıştı.bu yüzden kedi meselesi abartılıyor kanımca.farklı bir olay ya yoksa inan sevgiden filan kaynaklanan bi durum değil bu.insan farklı olaylara ilgi hastası sadece o kadar.
    romantiklik meselesine gelicne bi realite veya bir başarma durumu yok hayat böyle filan.uzatasım var da maç başlıyor :)

    YanıtlaSil
  2. hahah benim gibi düşünen bir insan daha bulduğuma sevindim. umarım o maç dediğin futboldur diyerek kanalları zaplamaya başlıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy yazıyı okuyodum tam bir de baktım ki kenarda Placebo var! Oha falan oldum, yazıyı okuyamadım. Çünkü placebo yu çook severek dinlerim. Şahsen ses ve müzik ikilisini bu kadar iyi pekiştirebilen başka bir grup daha tanımıyorum. Belki tanıyorumdur, neyse kasmayalım şimdi. Öyle işte :)

    YanıtlaSil
  4. Allam Placebo seven insanlarla tanıştıkça ne kadar da mutlu oluyorum. Bence bu adamlar insan değil.Çünkü hiçbir insan böyle güzel müzikler yapamaz. O kadar seviyorum düşün :)

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarının hepsine aynen katılıyorum.Yağmur altından sadece isyan çıkar, Bence asıl romantizm kış ayında şömine başında yaşanır.

    YanıtlaSil
  6. Yandaşlarım artıyor. Nasıl mutluyum nasıl mutluyum anlatamam hahah

    YanıtlaSil
  7. Minibüs (ralli-Türk) benim için bitmiştir :)

    YanıtlaSil
  8. hahahah acı gerçekler. malesef hala binmek zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini