3 Ekim 2010 Pazar

normal mi sence

Süüpper günler geçiriyorum.O kadar harika, o kadar akıcı ki zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile. Diğer günü iple çekiyorum ve uzun zamandır mutlu olmadığım kadar mutluyum!!


Bugün n'apalım dedik ve kızlarla dışarı çıkıp alışveriş yapmaya karar verdik.Süslendik püslendik ve düştük avm yollarına.O mağaza senin bu mağaza benim talan ettik. Bok gibi paramız olduğu için deli gibi alışveriş yaptık.Hatta naktimiz bitince kredi kartına dayadık.Bu sırada da ağzımız boş durmadı tabi. Sürekli bi yerlerde bişeyler yiyip içtik.O kadar eğlendik o kadar eğlendik ki içinde olmayan anlayamaz o kadar yani !!



Kızlarla saatlerce vakit geçirdikten sonra eve dönüyodum ki babam aradı.Otobüslerde süründüğümü ve eve döndüğümü anlattım.Babam da demesin mi artık senin çok istediğin vosvosu almanın zamanı geldi diye!! Otobüste bir çığlık attım ki bütün gözler üstüme çevrildi. Hemen yarın gidip alalım dedi.Telefonu baba seni çok seviyorum cümlelerini defalarca tekrarlayarak kapattım.Sonunda bu da oldu. Çokça mutluyum!!




Binbir mutlulukla sevgili evime döndüğümde sevgili sevgilim aradı. Beni çok özlediğini ve hemen görmek istediğini söyledi. Halbuki daha dün görüşmüştük. Ama birbirimize o kadar bağlıyız ki çok çabuk özleyebiliyoruz birbirimizi.Çok yorgun olduğumu bana gelebileceğini söyledim.Bir saate kalmadan kapımda bitti.Sarılıp koklaşıp hasret giderdikten sonra film izlemeye karar verdik. İkimizde film manyağı olduğumuz için bir tanesi kesmedi tabi.Benim gibi o da gerilim filmleri sevdiğinden peş peşe sıraladık gerilimleri.Sonunda bir filmin ortasında uyuyakalmışız.Sabah ben erken uyanıp ikimize misler gibi bi kahvaltı hazırladım. Sohbetli bir kahvaltının ardından ikimz de okullarımıza gittik. Her şey muhteşem!!




Tabi ki saçmalık! Bunların hiç biri olmadı.


Her şey yine sıradan.Değişen hiçbir şey yok.Ne deli gibi alışveriş yapıyorum,ne senelerdir hayalini kurduğum vosvosu alabildim, ne de tam hayallerimdeki gibi bir sevgilim var!! Bok gibi oraya buraya savurcağım paralar da yok!! Hayatımda son zamanlardaki en büyük değişiklik ehliyet almam oldu. Onun huzuruyla bikaç günümü idare edebilirim diye düşünüyorum.Hayatımdaki her şeyde bir şeyler eksik.Tamam kabul çok karışık oldu. Yani hiçbir şeyim tam değil.Ne okul hayatım, ne aşk hayatım, ne aile düzenim.. Bazılarının hatta çoğunun yaşadığı gibi toz pembe bi hayatım yok. Kıskanmıyorum demicem çünkü bu sefer kıskanıyorum!! Geçen seneyi öyle böyle idare ettim ama bu seneyi de böyle geçiremem. Artık her şey yoluna girebilir mi lütfen!!



in the end all i really want to hear is..
i love you.

5 yorum:

  1. ilk başta şüphelendim; öyle deli gibi alışveriş; muhteşem-harika günler falan; dedim bir şey çıkacak bunun altından. ama sonlara doğru inanmaya başlamıştım ki(vosvos hikayesi sanki daha bi inandırıcı gelmişti; en azından lamborghini falan dememişsin :P:p) ve evet... :) (different day, same shit. burda da öyle valla)

    wristcutters'ı ben de çok severim, placebo'yu da keza, bu arada. :)

    merhaba.

    YanıtlaSil
  2. Lamborghini demezdim çünkü bi vosvos hastasıyım :) ve kesinlikle "different day, same shit" ikilisi bu aralar peşimi bırakmıyor malesef.

    hoşgeldin bloguma :)

    YanıtlaSil
  3. sen de benimkine. hoşbulduk :)

    YanıtlaSil
  4. herşeyin harikulade olsa yaşamanın anlamı kalmazdı.böyle bi hayat böyle ütopyalar yok.kimsenin hayatında yok yalnız değilsin tat almaya bak :)

    YanıtlaSil
  5. bunlar ütopya değil aslında bazı insanların yaşadığı mükemmel hayatlar diyebiliriz. şans bize gülmemiş. benim hayatım tatsız tuzsuz valla bi türlü tat alamıyorum :))

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini