10 Ekim 2010 Pazar

10-10-10 laneti hepimizi vurdu


Hayır hayır gerçekten ben bişey yapmadım Tanrım..
Bütün suç takvimin.
Yemin ederim.
Uykumun bir suçu yok.
Benim de öyle.
Biz yarın, ikimiz,uykum ve ben çok güzel rüyalarda olmayı düşünüyorduk.
Takvimin gösterdiği sayılarsa bizimle dalga geçiyor.
Ne yani ben şimdi yarın davul seslerinden uyuyamayacak mıyım?
Düğün konvoyları yüzünden karşıdan karşıya geçemeyecek miyim?
Her yerde allı pullu, boya küpüne düşmüş, kafaları göğe değecek şekilde canlılar mı görücem?
Ama bu bizim suçumuz değil ki!!
Bunun bi rüya olduğunu söyleyin bana.
Ve bütün evlenecek çiftlerin bu tarihi beklemediğini söyleyin.
Lütfen!

2 yorum:

  1. haklısın. çok komikler hatta biraz zavallı.

    YanıtlaSil
  2. inanır mısın hala dışardan korna sesleri geliyor..

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini