15 Ekim 2010 Cuma

2-2


Bir maçın daha sonuna geldik.Maçı internetten izlemek gibi bir hata yaptım.Evet bunu yaptım malesef. Ama nerden bilebilirdim bu kadar kasacağını.Daha önce Arsenal maçını izlemiştim ve kesintisiz bi görüntü vardı.Buna aldanarak çıkıp lig tv olan bi yerde izlemedim.İzleyebildiğim kadarıyla da maç çok güzeldi.Gerçekten çok keyif aldım.Emanuel Emenike'nin performansında düşüş olsa da Karabükspor yardıra yardıra oynadı yine.Galibiyet olmadı ama yenilgiyle de sonuçlanmadı diğ mi.Bu da bişeydir.Babam bile skoru öğrenince vay be helal olsun karabüke dedi.Babacımcım sen ne sandın karabükü adamlar nerden nereye geldi görmüyo musun artık hafife almıcaksın bizim takımı dedim. Gerçekten de öyle. Herkesi hayrete düşürüyor bizim Karabük.Helal olsun valla. O stadda olamadığım için aşırı üzüldüm.Orda olup deliler gibi tezahürat yapmak isterdim ama onlar buraya geldiğinde bu keyfi kaçırmaya hiç niyetim yok gerçekten. Gidip bağırabildiğim kadar bağıracam. Sesim kısılsın , travesti gibi çıksın oh mis. Bütün stresimi atmaya kararlıyım.Gelecek sefer skor böyle olmayacak ama emin olabilirsiniz. :)

2 yorum:

  1. karabük bizi yendi diye bayaa sinirlenmiştim sadece bize karşı böyle olacak diğer takımlar gibi diye ama yanılttılar beni.sağolsunlar valla.

    ayrıca şuna koptum: sesim kısılsın , travesti gibi çıksın OH MİS.evet kadınlar futbolu sevsin mutlaka sevsin :)

    YanıtlaSil
  2. aynen şaşırtmaya devam ediyor ve edecek.
    ve kesinlikle katılıyorum kızlar futbolla ilgilenmeli hatta holigan bile olmalılar :) gerçekten çok keyifli çünkü.

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini