14 Ekim 2010 Perşembe

konu futbol olunca akan sular durur



Nasıl heycanlıyım nasıl heycanlıyım anlatamam.
Yarın Karabük-Bursa maçı var ve ben buna bugünden heycanlanmaya başladım.
Keşke ilk maç burda olsaydı da gidebilseydim diye üzülüyorum.
İkinci maç burda olacak neyse ki.
O zaman gidicem çatır çatır bağırıcam stadyumda.
Bi yerlerimi yırtana kadar Karabük!! dicem.
Yarın da umarım iyi haberlerle geri döner bizimkiler.
Maç büyük rekabetle geçmicek tabi sonuçta kardeş takım diyolar birbirlerine.
Bilirsiniz belki Bursa-Ankara-Karabük üçlüsünü.
Bursa deyince aklıma "kötü geçmiş" gelse de Bursasporu ve Bursa'yı nedense seviyorum.
Ama hiçbi zaman dalga geçmeden duramam orası da ayrı.
Misal: Bursalıyız ne yapalım fatih ürek kaderimiz.. :p
Bursalılar varsa alınmasın lütfen.
Ad bi kere çıkmış dokuza artık inmez sekize yani.
Her neyse dediğim gibi maça 23 saat kaldı ve ben iple çekiyorum.
Futbolu çok seven biri olarak bu maç kaçmaz benim için.
Mavi-Ateş!! :p

5 yorum:

  1. iddaa da karabük'e oynayayım mı tavsiye eder misin ?
    cidden maçı almanızı isterim.bizi yendiğiniz gibi mümkünse yenin :) (Galatasaraylıyım da)

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim tabi. bu maçta ne olcağı hiç belli olmaz. Karabükspor son zamanlarda çok iyi maçlar çıkarıyor.Hem Emmanuel Emenike varken bizim sırtımız yere gelmez. Bende maçın galibi olmamızı çok istiyorum gerçekten :))

    YanıtlaSil
  3. bursa-bursalı deme bana :D yapma bunu ceyms :D

    YanıtlaSil
  4. hahahahha :D o sene bu sene bundan sonra her sene diyor adamlar ama :D

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini