7 Ekim 2010 Perşembe

Çocukken kirazları iyileştirmek isterdim.Meyveler kırmızı olunca yaralı olduklarını sanırdım.

Çok seçiciyim.Fazlasıyla.Ne aradığımı bilmiyorum. Aslında biliyorum ama çok fazla şey istiyorum. Bu nedenle hayatımda yaklaşık bir buçuk senedir biri yok.Olmasını istemediğimden değil kendime göre biri bulamadığımdan kaynaklanıyor bu da. Evet çaba sarfediyorum, birinden hoşlanmaya çalışıyorum ya da bunun gibi şeyler. Ama hiçbirinde damarlarımdaki kanı dolandıracak o özel şeyi bulamıyorum.Karşımdakinin sadece dış görünüşü, sadece düşünceli olması, sadece zengin olması, sadece bilgili olması, sadece duyarlı olması yetmiyor. Hepsinin birleştiği mükemmele yakın birini arıyorum sanırım.Bu da yalnızlık dalında hiç teklemeden yükselmemi sağlıyor.Hayallerimi dünyadaki diğer şeylerle süslemem gerek, ama bu şekilde yaşamaya başlayalı o kadar uzun zaman oldu ki içimde kocaman bir boşluk yarattığımı hissediyorum.

Umursamazlık aşkın düşmanı
O mükemmele yakın kişi kesinlikle umursamaz olmamalı. Her şeyimle, her anlattığımla ya da bizimle ilgili her şeyle ilgilenmeli. Hafife almamalı.Ve bunları isteyerek, içinden gelerek yapmalı.İstemese bile istemediğini belli etmemeli.

Ne kadar eğlence o kadar aşk
Eğlence kesinlikle benim için çok önemli. Onun yanında şimdi ne yapalım sorusunu sormak istemem.Ben bişeyler demeden beni eğlenebileceğim ya da vakit geçirebileceğim bi yere götürebilmeli.Ya da sadece yan yana olsak bile sıkıldım dememeliyim. Eee konuşsana gibi kelimeler duymamalıyım.Aklımıza geleni o an yapabilmeliyiz yeri geldiğinde.Ertelenmemeli.

Düşüncelerim düşüncelerine, zevklerim zevklerine
Boyu boyuma uygun olmasına gerek yok.Benden uzun olsun yeter :p Ama huyu huyuma olmalı.Zevklerimizin kesinlikle aynı olması lazım.Müzik konusu mesela. Çok önem veririm.Michael Jackson harici pop pek sevmem. Türk poplarının çoğunu bilirim ama malesef. Şu kulaktan dolma olayları.Murphy kanunlarına sığınıyorum bu durumda.Onun dışında Muse,Placebo,Dolores O'riordan,Fleet Foxes,Coldplay,U2... gibi gruplara bayılırım.Bu tarz şarkılar dinleyen adama kalbimin en güzel yerini ayırıyorum.

Düşünce konusuna gelince.Evet çok düşünceli biri olmalı.Tamam çok olmasa da olur. Erkeklerde bu zaten imkansız gibi bi durum.Ama düşünceli olmalı.Hödük olmasın yani.Bilgili olması da ayrı bi durum. Benim yanımda ezilmemeli. O ne ya gibi cümleler kurmamalı.Tabi ki her şeyi bilecek demiyorum ama çoğu şeyden haberi olmalı.Hatta beni zaman zaman bilgisiyle şaşırtmalı. Hayran bırakmalı.

Sarılar önden
Sarı erkekelere karşı çok farklı bi çekim kuvveti oluşuyor bende.Bulunduğum ülkede sarı insanların azlığından mıdır ya da onların her nasılsa hepsinin güzel oluşundan mıdır bilmiyorum. Ama sarı biri gördüğümde itiraf ediyorum yapışasım geliyor.Hepsine değil tabi seçici oluyorum kıhkıh.Ama sarılar benim için yine de çok ayrı.Şu ana kadar hiç sarı sevgilim olmadı orası ayrı.-2 gün takıldığım fransızı saymazsak hihi-

Teni beni yakmalı
Her şey bi kenara bana her dokunduğunda kalbim daha hızlı atmalı.Dokunuşları iyi hissettirmeli.Dokunduğunda huzur bulmalıyım.İğreti hissetmemeliyim.O her dokunduğunda bi kez daha gülümseyebilmeliyim.


Ve aşk gökyüzünde dikenli bir telle korunuyor



Büyük A ile başlayan aşkla henüz karşılaşmadım.


14 yorum:

  1. aramakla bulunmuyor zaten. arayıp bulsan bile, o seni bulmuş gibi içten olmuyor nedense. ilk adımı atan, son adımı atan da olamıyor genelde. bir gün bir sarı adam da senin gözlerinin taa içine bakıp, işte buradayım der merak etme :))) benim 100. izleyicimsin, benim için özelsin :))) bir yorum yapayım istedim...

    YanıtlaSil
  2. çok doğru dedin ama şansımı denemekte fayda var. ben koşulları yazıyım da nerden çıkarsa kabulümdür :p 100. izleyicin olduğumu ben de farketmiştim senin de farketmene sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. 100. izleyici olarak iki kişilik yemek ödülü kazandın :)))

    YanıtlaSil
  4. hahah buna hayır demem :))

    YanıtlaSil
  5. zaman ve mekanı seç o zaman, e tabi birde yemeğe kiminle gideceğini :))

    YanıtlaSil
  6. her ile hizmet var mı önce bunu öğreniyim o zaman :))

    YanıtlaSil
  7. var efenim var, yeter ki siz isteyin :))

    YanıtlaSil
  8. bak bunu sevdim işte :) karabük-safranboluya istiyorum o zaman bilginize.. :)

    YanıtlaSil
  9. Zaman ve partner bilgilerinide alırsam organizasyona başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
  10. herhangi bir zamanda olabilir her saatte yemek yiyebilecek kadar aç bi insanım ben :p partnere gelecek olursak o 2 kişilik yemeği tek başıma iki oturumda yiyebilirim sanırım. yalnızlıktan ölüyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Safranboluda değilde İstanbulda olsaydın sana yalnız kalmama garantiside verebilirdim :)) borcum borç, yemeği ısmarlayacağım, sen sadece rezervasyonu kimin adına yapmam gerektiğini söyle, yer ve zamanı ben seçeyim.

    YanıtlaSil
  12. hahah iş ciddiye biniyor gibi sanki :) yemek yemeği çok seven biriyim ama sen her sıfırlı izleyicine yemek ısmarlarsan halin harap benden söylemesi :)) yemek düşüncen için teşekkür ederim. yazılarımı okuman yeterli :))

    YanıtlaSil
  13. Her 0 lı izleyicime yemek ısmarlamayacağım elbette. 100. kişi için daha önceden düşündüğüm bir jestti bu. Bu bir erkekte olabilirdi. Yaşadığın yer çok önemli değil, internette oranın en iyi yemek yapan yerini bulup rezervasyon yaptırmak, masrafıda havale etmek hiç zor değil :)) Yazılarını okumaya elbette devam edeceğim ama teklifim hala geçerli bilesin :))

    YanıtlaSil
  14. haha sıfırlı izleyici hakkında latife yapmıştım zaten :)) güzel fikrin için gerçekten teşekkür ediyorum. yazılarımda düşüncelerini paylaşman daha mutlu ediyor :))

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini