13 Ekim 2010 Çarşamba

bak sen tesadüfe

Şimdi ben senelerdir yalnız kovboyu oynayan bir kişi olaraktan
bu ağacın dediklerini haketmiyor muyum a dostlar

Girls are like
apples on trees. The best
ones are at the top of the tree.
The boys don't want to reach for
the good ones because they are afraid
of falling and getting hurt. Instead, they
just get the rotten apples from the ground
that aren't as good, but easy. So the apples
at the top think something is wrong with
them, when in reality, they're amazing.
They just have to wait for the right
boy to come along, the one
who's brave enough
to climb
all the way
to the top
of the tree.

10 yorum:

  1. süper laf bu. ben de çok severim:)

    şekli de harika olmuş. :D

    YanıtlaSil
  2. Çoooook güzelmisin sen ? Erkek sadece bundan korkar ; sever ama korkar bu tip kadınlar sadece spontone yaşam tarzı olan erkeklerle anlaşabilir yani benle :-) yoksa sorunluymuşsun,zormuşsun vs vs hepsi tırı vırı sen diğil merdiven uçaktan paraşütle atlar gene çıkar senin ağacının tepesine :-) Başka bir sorun vardır bence? bence sen bulamıyorsun gönlünün sultanını.

    YanıtlaSil
  3. En tepede olmak için sadece güzel olmak gerekmez ve erkek güzellikten değil akıldan korkar.Kadın ne kadar akıllıysa bu onun için o kadar zordur. Çok güzel kadınların spontane yaşam tarzı vardır diye onları aşağılamanın yanında çok güzel kadınlar ancak benim ve benim gibilerle olabilir diyerek ne kadar mütevazı olduğunu da ayrıca belirttin sanırım. Fazla genelleme iyi değildir :)

    YanıtlaSil
  4. İyi demiş hoş demiş de bunu yazanın kafasını merak ettim ben... "İyi erkekler hızlı koşan Arap atları gibidir" diye bir yazı yazacağım günler çoook çok uzakta haha... Sarhoşken deneyeyim bakalım yine de.

    YanıtlaSil
  5. Bence bunu yazan da sarhoştu. Ne de olsa sarhoşlar hep gerçekleri söylemez mi :))

    YanıtlaSil
  6. Bilmiyorum, sarhoştum hatırlamıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Erkek akıldan niye korksun ki ? Cahil alıp kapratıcan sonraaa gözü açılınsa oysun gözünü:-) Bu mudur yanii mantık bir süreliğine kendini kandırıcaksın.
    Ayrıca akıllı kız derken ne tür akıl anlamadım eğer benim anladığım türde akılsa süper bence adamı vezir eder niye korkasınki hee ; çapkın erkek ya rahat edemez diyorsan o tarz erkeğin başına ne geliyorsa gelsin.
    Spontone,nin aşağılama olduğunu senden duydum bence çok zevkli macera dolu,hızlı ve yenilikçi mesela her istediğini yapabilmek gibi(lafım bir yerlere kaymasın hayatla ilgili).
    Vay Vayyyy nasılda birlik olmuşsunuz hemen saldırın hep beraber garip bir sarhoşa daha içmemiştim ama başladım simdik:-)

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini