25 Ekim 2010 Pazartesi

böyle resimlere aldanmayın. kimse temizlik yaparken böyle gülemez.


Eğer benim gibi bir anneye sahipseniz ve hayatınızı anlatırken aklınızdan hep hayatım boyunca temizlik yaptım demek geçiyorsa ve asla diyemiyorsanız beni en iyi siz o talihsiz arkadaşlar anlarsınız.Eğer aranızda bu talihsizlerden varsa öncelikle şunu vurgulamak istiyorum: Siz benim kader arkaşımsınız. Sizi canı-ı gönülden seviyorum.
Ben kendimi bildim bileli elinde bir toz beziyle gezip parkeleri silmekten aşındıran, odalar arası geçiş yapmak istediğimde parkelerin her zaman yeni silinmesi nedeniyle basmamam için cırlayan, süpürge sesiyle adeta nirvanaya ulaşan bir anneye sahibim.Bu gerçekten acıdır.Bilemezsiniz..Kendisinin titiz olması asla ona yetmedi ve ben onun çırağı olarak yetiştim. Asla onun gözünde usta olamasam da aslında temizlik konusunda master yapmış biriyim. Guiness amcalardan bikaç tane çağırsam ve 1 hafta evimizi izleseler şu yaşımda kimse benim gibi temizlik yapmadığından o kitaba adımı yazdırırım. Paramı da krallar gibi alırım. Sadece medyatik olmak istemiyorum hepsi bu. Parada pulda da hiç gözüm yok.(yersen) Ben bu kadar canla başla temizlik yaptığım hatta yeri geldiğinde kıçımı yırttığım halde annemin o malum gözüne bir türlü girmeyi başaramadım. Bu kadar temizliği o sarışın cillop gibi çocukların annelerinin evinde yapsam hepsi beni çocuklarıyla evlendirmek için can atar. Bundan hiç şüphem yok. Ama gelin görün ki bu yeteneğimi kimseye gösteremiyorum a dostlar. Yani beni de eve gelip kıçını yaya yaya oturan, bütün gün mağarasından çıkmayan ve pislik içinde yaşayan o pis kızlar kategorisine sokacaklar diye aklım çıkıyor. Yani onlar gibi olsam istediğiniz kategoriye sokun yerden yere vurun hiç gücenmem ama sakın ha aklınızdan 'bu böyle temiz görünüyor olabilir gidip evini görsen anlarsın nasıl biri olduğunu' gibi şeyler geçirmeyin. İşte o zaman vasiyetimi hazırlamaya başlarım. Bu da Dostlar beni temiz hatırlasın diye bi cümleyle başlar sanırım.
İşin en koyan kısmı da annemin beni hiçbi zaman temizlik yapıyor olarak görmemesi. Yani temizlik yaptığım gün rahatım. Ertesi gün hiç temizlik yapmıyorsun gibi sitemler duyabiliyorum. O kadar yani. Temizlik konusunda böyle tırlatmış bir insan kendisi. Bazen durumum o kadar acınası oluyor ki babam bile dayanamayıp yardım ediyor bana düşünün. Yani bi düşünün. İçiniz acır.
Ama tabi ki anneme her zaman boyun eğmiyorum. Annem her temizlik yapalım dediğinde tamam annecim sen nasıl istersen olaylarına girmiyorum. Ya yeter be temizlik temizlik yapmıyorum bugün de bu ne ya off bıktım artık cümleleri aslında sıkça kullandığım sözler. Google'a temizlik yazınca ilerde Kübra isminin çıkmasına az kaldı. Şimdiden uyarıyım da o zaman gördüğünüzde şaşırmayın.
Yani ben, yani aslında ben, evimde yaptığım temizliği başka evde parayla yapsaydım( aslında ona temizlikçi deniyor ama ben kendime o sıfatı bi türlü yakıştıramadım çünkü temizlikçi benim yanımda halt etmiş) şimdiye köşeyi dönmüştüm. Elimde kırmızı şarabımla dönen sandalyemde oturup odamda çalışan 3-5 temizlikçiye emir veriyor olurdum.
Ne çok fırsat kaçırmışım düşününce şaşırıyorum vallahi.

5 yorum:

  1. bak ;) http://mizah.milliyet.com.tr/Komik-Foto-Resim-temizlik-bir-savunma-sanatidir-gunun-komikleri-Bak_FotoDetay_9024.htm

    YanıtlaSil
  2. avukat olacak hatunum alimallah hahah

    YanıtlaSil
  3. temizlikçiler harbiden güzel para kazanıyor :)
    ankara-batıkentte oturduğum dönem bi temizlikçizmi vardı.tüm daireleri filan o temizliyordu bi kaç binada.bir de kardeşi ve kızıyla.neyse 3 ev sahibi olmuştu:)
    zor iş valla hakederek kazanıyorlar helal olsun
    umarım sen de bol para kazanırsın :)

    YanıtlaSil
  4. Yarabbim kendi annemi gördüm resmen. Yazın ayağının altında sürekli yer silme bezleriyle gezer, ben temizliği yaparım illa ucundan bir yerinden karışır, ertesi günü beklemeden ortalık ilk dağıldığında hiç iş yapmıyor olurum. Ama bizde tek sorun diğer iki kardeşim elini hiç bir işe vurmaz ben evin her işi yapıp yaranamayan külkedisi olurum hep.

    YanıtlaSil
  5. @leon: umarım kazanırım ama böyle bi işten değil :))

    @cips yiyemeyen kız: benim yaptığım temizliğe karışması ve arkamdan gitmesi beni de aşırı sinirlendirir. kardeş olayı feciymiş ama o daha sinir bozucu gerçekten

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini