17 Ekim 2010 Pazar

Borusan Quartet Konseri

Dün akşam arada bir sosyal aktivitem olsun diyerekten Safranboluya Borusan Quartet'in konserine gittim.En yakın arkadaşlarımdan Yasemin'in babası düzenlemiş organizasyonu.Grup 4 kişiden oluşuyor ve oda müziği yapıyorlar.İki keman bir viyola ve bir viyolonselden oluşuyor. Şöyle gösteriyim :


Kişiler bu. Ve konserde de böyle simsiyahlardı. Her şey güzel hoş ama o ellerinde tutukları aletlerden ses çıkmaya başladığı an dünya gerçekten durmuş gibiyi.Kesinlikle mükemmeldiler.Zaten Amerika'da ve hatırlamadığım bikaç yerde daha birincilikleri var. Çok sempatikler ve güleryüzlüler. Arada bize dönüp sohbet ettiler ve bikaç da espri yaptılar. Ama hepsini geçtim viyolonsel çalan Çağ Erçağ bitiş anım oldu.O viyolonseli çalarken öyle bir sırıtıyor ki resmen oturduğum yerde eridim yani. Böyle yandan yandan arada arkadaşlarına bakıp arada da müziğin heycanlandığı yerlerde o mükemmel sırıtışından bir tanesini otutturuyor suratına. O öyle güldüğü anlarda kendimi sırıtırken buluyodum. Sonra etrafımdakiler bakıp napıyo bu salak kız diyecekler diye gülmeyi kesiyodum.Aynı tepkileri o an yanımda oturan sevgili arkadaşım Yasemin de veriyomuş meğer. Aynı şeyleri o da düşünüyormuş. O öyle sırıttığı anlarda içimden her defasında şu cümleler geçiyordu: " Allam nooolursun bana şöyle gülen bi sevgili bahşet. Böyle gülüşü beni benden alsın. O her güldüğünde içimde böyle fırtınalar kopsun. Ben o gülüşü istiyorum!!" Abartıyorum gibi görünebilir ama gerçekten öyle. Yaseminin O'nu tam sırıtırken çektiği bir fotoğraf var.Şu an elime geçmediği için paylaşamıyorum ama paylaştığım zaman neden böyle tepkiler verdiğimi anlayacaksınız.Ben de 2 tane fotoğraf çekildim kendisiyle. Aslında bence kendisi sahne adamı. Çünkü aslına bakarsanız birazcık kısa kıhkıh. Ama o viyolonselinin başına oturduğu an devleşiyor adeta. Ve tabi o sırıtışını suratına yerleştirdiğinde. Çağ Erçağ'dan çok bahsettim farkındayım ama bahsedilmeyecek gibi değildi gerçekten. Gittiğim için gerçekten çok memnun oldum. Çünkü müthiştiler. Özellikle Fazıl Say'ın bestesi olan Boşanma'ya hasta oldum. Çalmaya başlamadan önce Boşanma hakkında açıklama yaptılar. Fazıl Say bestesinde boşanma arifesindeki çiftlerin birbirleriyle olan kavgalarını tartışmalarını yansıtmaya çalışmış ve gerçekten de başarmış. Müzik mükemmeldi. İnternette aradım ama bulamadım. Bulduğum zaman hemen paylaşmayı düşünüyorum. Yine de eğer okuyorsanız diğer müziklerini dinleyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini