29 Ekim 2010 Cuma

Aylin Aslım turuncusu

Çıkmazdayım ve görüşlerinize ihtiyacım var. Uzun zamandır turuncu saça takmış durumdayım ama bana yakışıp yakışmıcağı konusunda aşırı kararsızım. Arkadaşlarımdan fikir aldım ama neredeyse yarı yarıya bi sonuç çıktı. Hala karar veremedim. Sizce yaptırmalı mıyım ?


Bazı arkadaşlarım daha doğrusu bikaç erkek arkadaşım saçlarımın kıvırcık olması nedeniyle güzel olcağını ve kıvırcıkların rengi kapatacağını kesinlikle yaptırmam gerektiğini söylediler. Bazıları ise çok beyaz tenli olmam gerektiğini yakışmıcağını söylediler.Ama saçlarım permalıydı ve artık bu kadar kıvırcık değil. O yüzden çok kararsız kaldım.
Renk de şu:

Help!

11 yorum:

  1. yapma, pembe yap. hala o otogardaki kızı düşünüorum 4 senedir.

    YanıtlaSil
  2. beyazlık konusunda haklılar...
    orjinal turuncular tanıdığımdan.
    hatta birine aşık olduğumdan bilgili sayılırım bu konuda.benim görüşüm bu üzerine alınmaca olmasın
    her zaman doğallığın en iyisi olduğu düşünmüşümdür.ama illa boyatcaksan turuncu yapma.şu sıralar çok moda ve farklılık olmaz.sadece uyum olur ve de çok özenti durur.ayrıca ben gıcık oluyorum doğal turuncu olmayana.(tabii bu benim kişisel sorunum) ayrıca doğal turuncular da boyatanların arkasından çok pis küfür sallıyor haberin olsun.duydum gördüm vsvs :P
    neyse pembe yakışabilir gibi geldi bana da:)

    son olarak haddimi aşmış olarak algılama lütfen çok da güzelsin:)

    ve de bir soru?
    ben hep böyle saçı gökkuşağı boyatmış bir hatun görmek istemişimdir.sadece görmek.çok zor belki de imkansızdır öyle boyatmak bilmiyorum ama eğer mümkünse böyle bir şey nedne denenmiyor hoş olmaz mı ?

    uzun yorum için özür dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. amacım zaten farklılık falan değil. sadece Aylin Aslımdaki bu saç rengine hasta oldum. Her turuncuyu da sevmem ayrıca. Hani pembe olsun mor olsun farklı olym amacım yok. Bu renge takmış durumdayım. He doğal turunculara gelince; milyonlarca kahverengi saçlı insan var o zaman herkes saçı orjinal kahverengi olmayıp sonradan boyatan insanlara sövsün. aynı şey ve bence saçmalık :) doğallık konusunda katılıyorum ama bu değişiklik olmasını istedim. hala daha kararsızım zaten. yorum için sıkıntı yok düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederm :)

    YanıtlaSil
  4. ya dedm ya bnm turuncu hakkında sorunum var ondan yapma diye ikna etmeye çalıştım :)

    YanıtlaSil
  5. Canın istiyorsa mor,da yaptır yeşilde nasıl olsa kökü sende boyatırsın yeniden olur biter.
    Aklında kalacağına :-))

    YanıtlaSil
  6. doğruyu söylemek gerekirse yakışır. ama bu rengi yapmak için kuaför saç rengini açmak isteyebilir, isterse kesinlikle açtırma. rengi açılan saç ot gibi oluyor sonra, eski haline dönmek bilmiyor.

    YanıtlaSil
  7. sanırım yapıcam karar verdim ama biraz zaman alabilir. uyardığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. kumral her zaman tercihimdir :))

    YanıtlaSil
  9. iveeettt turuncu iyidir lilly turuncu ol,en güzel hatun turuncu hatun... :)

    YanıtlaSil
  10. çok pis gaza geldim ulaaağğn :D

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini