1 Ağustos 2010 Pazar

Eğer

Düşündüm de;
Kader denen şey var mıdır gerçekten?
Ya da eğer varsa neden yaşıyoruz?
Eğer her şey kendiliğinden olup bitecekse;
Ya da biz ne yaparsak yapalım kaderi değiştiremeyeceksek eğer,
Ne için yaşıyoruz ki ?
Mesela tanışmadığım bir insanla bir gün bir yerde illa karşılaşacaksam,
Neden onunla tanışmak için uğraşıyım ki?
Ya da kaderimde kanser olup ölmek varsa eğer,
Bıçaklanınca ölmeyecek miyim ben?
Bu gerçekten böyleyse eğer;
Hayat çok anlamsız değil mi gerçekten?
Anlamsız ve amaçsız.
Yazılmış bir senaryo varsa ve biz sadece oynamak için oynuyorsak
Doğaçlama gibi düşünüp aslında ezbere oynuyorsak rolümüzü
Neden yaşıyoruz ki gerçekten?
Eğer ;
Kader denen şey gerçekten varsa;
Ve eğer;
Kadere inananlar varsa;
Ne için çabalıyorlar ki hayatta ?
Saniyeler sonra güleceğim,
Aylar sonra hastalanacağım
Ya da yıllar sonra belli bir gün öleceğim belliyse eğer;
Neyin içinde sürükleniyorum ki ben böyle ?
Bir şey varsa ben dışında;
Beni yöneten ve beni bilen;
Her şeyimle onunum demektir aslında.
İstemsiz ve karşı konulamaz şekilde
Sen onunsundur aslında.

*Akşamları balkonda oturup güneşin batışını izlerken
Dışarıdaki çocuk ve şehir sesiyle hayatı düşünmek hoşuma gidiyo fazlasıyla.
Kulaklarımda bana huzur veren şarkıların melodisi dolandıkça
Daha;
Çok daha fazla huzurlu oluyo düşünmek.
Bir yere varamayacağımı bilsem bile;
Hayatın karma;
Karmakarışıklıklarıyla bi nebze oyalanmak
İyi geliyo bana.
Fazlasıyla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini