8 Ağustos 2010 Pazar

Çekilin yoldan ^^

Bugün pek bi mutluyum anacım. Bi de şu sıcaklar olmasa keyfim gıcır olacak yani.Sabah kahvaltı yaptım lan bi kere. Bundan daha güzel ne olabilir. Hem de ben hazırlamadım yani. Zaten kahvaltı yaptıysam ben hazırlamamışımdır kıh kıh. Annemin tatiliydi. Babacım da uzun bi süre sonra diyar-ı istanbuldan dönünce neşemizi bulduk valla.Tam ben sucukları mideye indirip tatlı tatlı sohbet ederken babam birden bugün araba kullanmayı öğretiyim ben sana demez mi. Allaaaaaaaaaaahh. Beni aldı bir şirinlik bir şımarıklık. Yıllardır bu anı bekliyodum lan. Hemen çabucak kahvaltıyı toplayıp hazırlandım. İçimde bir kıpırtı var sorma gitsin. Biri eline sokmuş karıştırıyo midemi sanki mübarek. Gittik pazar yoluna. Babam baya bi nutuktan sonra geçti yan koltuğa. Koltuk şeysini kendime göre ayarladıktan sonra babam yine söyledi bikaç şey. Tedirginim tabi. Kalbim ağzımdan çıkıcak sanki. Babam dedi debriyaja tam basıcaksın vitesi takıcaksın gaza basarken debriyajı ayağından çekiceksn falan fıstık. ulan yapıyorum yapıyorum araba ya pattan duruyo ya da hoplatıyo bizi ihihih. babam gergin tabi o gerilince ben de geriliyorum. yine de öğrenmenin sevinciyle yüzümden gülücük eksik olmuyo durumu toparlamak içinde babama cümleler sarfediyorum peşi sıra. "ya bu gaz çok hafif hemencik kökleyiveriyo babacım" "debriyajdan ayağımı tam mı çekicektm ayh unuttum ya bi daha yapıyım dur ehe" falan. Ama sonunda başardım. Arabayı doğru düzgün kaldırdıktan sonra baktım kayıyorum asfaltta. Heyt be dedim bu muydu lan. Babam gaza geldi araba giderken vites değiştir dedi.Haydaaaaaaaaa. Dedim kaldırmayı zor yaptım bi daha o debriyajla kim uğraşıak. Neyse çıt yok bende tamam dedim. Debriyajı kökledim vitesi taktım gaza bastım vıııııııınn. Hala normal gidiyorum. Hem de hata yapmadan. Dedim lan kübra kaptın sen bu işi. Bu sefer de bokunu çıkarmaya başladım. " Hadi baba bi daha vites değiştiriyim" falan bebesi şeyler söylüyorm sevinçten. Yarım saatlik bi dersten sonra Selamiciğim kutladı beni dedi bugünlük yeter. 2 gün sonra hazır ol aklında oturt düşünceleri yeniden görüşücez küçük hanım. Dedim eyvallah hacı ayıpsın. Bundan sonra alırım anahtarını ihihihi. 19 eylülde ehliyet elimde zaten. Ekimde okullar açılıyo. O zamana kadar selamiciğim korksun benden işte. Gümbür gümbür gelicem asfaltın tozunu attırıcam uleeyynn hahahha. Şimdi bu keyifle bi filmi hakettim valla. Bu arada internetimi sınırsız yapan selamicğime bi kez daha öpücüklerimi gönderiyorum burdan. yedim bitirdim ehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini