31 Temmuz 2010 Cumartesi

Patlasın Kahkahalar

Yalnızım sonunda! Sonundaaaaaaa! evde çoluk çocuk sesleri yok. bi tek klavyenin ve şarkıların sesi.. nasıl güzel nasıl huzurlu anlatamam. iyiym artık sanırım. içimdeki beni yiyip bitiren o sıkıntı kayboldu. sadece gelecek günlere konsantre olmuş durumdayım. üniversitemi kalıcağım yeri ve doyasıya gezip eğleneceğim günleri düşünüyorum bol bol. aklım ve kalbim uzun bi süre karşı cinse kapalı durumda. closed ahaha. hiç uğraşamıyorum böyle şeylerle. mahvediyo beni. bi laf vardı neydi yahu herkes seni üzecek ama üzülmeye değer birini bulmalısın vırt zırt böyle bişeydi işte. hah ondan yapacam. ama kim bilir ne zaman yapacam. iyi lan böyle mutluyum valla. akşam çıkarken giyceğim kıyafeti düşünüyorum güzel olmalıyım bugün ^^ o meşhur kahkahalarımdan atmaya gidiyorum. kim tutar ki beni ahahah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini