29 Temmuz 2010 Perşembe

I'm not Normal (!)

Sevmiyorum bugünlerde kendimi.
Hatalar yapıyorum.
Uysal değilim bir kere.
Her şeye bir baş kaldırı.
İçimde bir gerginlik var nedeni bilinmez.
Halbuki neyim eksik?
Neden insanlar gülen yüzümü göreceklerine
kızgın bakışlarımla karşılaşıyorlar?
Bir şeylerim noksan olsaydı eğer
ya da hayat daha zor olsaydı benim için
sevecek miydim kendimi?
Kalbim böyle düzenli atmasaydı mesela
yahut bir kolum olmasaydı
gözlerimi sevmeseydim ya da
gülüşümden utansaydım. .
Sevecek miydim kendimi?
Ne arıyorum ki ben ?
Ne istiyorum ki?
Bu ne bencilcelik!
Normal olmalı her şey
ya da ben normale dönmeliyim acilen.
Belki de bir melek lazım bana.
Anlatıldığı gibi bembeyaz mesela.
Mavi saçlı sarı gözlü ya da. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini