30 Temmuz 2010 Cuma

Bu şarkılar susmalı!

Çokça kötüyüm bugün. Evet uzun zamandır içinde bulunduğum halin en kötüsüyüm diyebilirim. Uzun zamandır mutlu uyanmıyorum bi kere. Uyanamıyorum. deli gibi istiyorum ama olmuyo işte. beni mutlu edecek bişeyler eksik. evet fazlasıyla eksik. o ne bilmiyorum. düşünüyorum deliler gibi düşünüyorum ama bulamıyorum. neden böyleyim onu da bulamıyorum. ben hiç bişey bilmiyorum bugünlerde! uyandığımdan beri son ses "A Perfect Sonnet" dinliyorum. deli gibi ağlatıyo beni. o nasıl bi şarkıdır! o nasıl güzel bişeydir! şarkı söylerken öyle ses titrer mi arkadaşım! ağlatıyo beni. deli gibi hem de. engel olamıyorum. neden ağlıyorum peki ? bilmiyorum! kalbimin üstünde bi ağırlık var. feci oturmuş şekilde. hafiflemiyor bi türlü. ağladığım içinde ekranı bulanık görüyorum. en nefret ettiğim şey.dünden kalmış makyajım da bulaştı hep suratıma. umrumda da değil gerçi. çok boşladım kendimi. herkes boşladı aslında beni. yalnızım fazlasıyla. aslında çoklar hepler benimleler ama değiller. sadece kendi içimdeyim işte. sadece benim. bir de belki tanrı. onun da bugünlerde yanımda olduğu yok zaten. bi tek akademik konularda belki. peki ya kalbim? duygularım ? terkedilmiş hissim ? neden yardımcı olmuyor ? şarkı çok fena yaptı beni yine. yaşlar makyajıma karıştıkça gözlerim yanıyor. canım daha çok yanıyor. her yerden bi acı. niye böyleyim ben ? niye böyle oldum ben? hadi kübra toparlan artık diyorum. her şey yoluna giriyor sınavın çok güzel geçti iyi bi üniversiteye gidiceksin. ailen seninle gurur duyuyor yüzlerini güldürdün lan sevin diyorum. hem bak abin de hastaneden çıkacak çok güzel olcak her şey diyorum. diyorum da diyorum. bütün olumlu şeyleri sıralıyorum aklımda. evet başarıcam diyorum bu sefer düzelicem. ağlamıcam. ağlamam için nedenim yok ki benim. var işte. ağlamam için nedenim var! kalbimdeki ağırlık. gitmeli. bırakmalı beni. eskisi gibi coşku dolu olmalıyım. herkes nasıl kahkaha atıyo şu kız ya diye dalga geçmeli. yolda yürürken aniden o benim olan kahkahamdan patlatmalıyım ve yine herkes dönüp bana bakmalı. ben de ne var yani mutluyum demeliyim ve yine gülmeliyim. bu lanet olası şarkıyı da devamlı dinlememeliyim. hatta hiç dinlememeliyim. bitirdi beni. iğrencim evet salya sümük ağlıyorum. ısınamıyorum da evet. üşüyorum. vega dinleyesim geldi yine. daha kötü olucam diye açmaya korkuyorum. içime işliyo o şarkılar çünkü. durdurmalıyım kendimi.

But as for me I'm coming to the final chapter,
I've read all of the pages and there's still no answer,
The only words before I know will soon come after,
It’s the only way it can be.

gözlerim şişti.makyajım aktı. o kadar ağladım ve hala rahatlayamadım. en kötüsü de bu evet.

*Yanımda olmalıydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini