15 Kasım 2010 Pazartesi

Alçak mim bütün sırlarımı ortaya çıkardın

'Voodoo-ing' adlı blog sahibi tarafından mimlenmişim efendim. Teşekkürlerimi gönderiyorum ve hemen konuya geçmek istiyorum.

''Garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımız nelerdir?''

1)Eğer yemek yiyorsam ya da temizlik, bulaşık gibi işlerle uğraşıyorsam altıma edeceğimi bilsem bile o işi bitirene kadar tuvalete gitmem. En garibi sanırım bu.

2)Dolmuşta, otobüste giderken ya da yolda yürürken -bazen dururken- saate bikaç dk önce bakıp kaç olduğunu bilmeme rağmen tekrar ve tekrar bakmam.

3)Yapamadığım şey ve yapmak istediğim şey futbol oynamak. Tamam tribüne çıkıp erkekler gibi bağırabiliyorum ama topu ayağımda tutmayı pek beceremiyorum be. Güzel top sektirseydim de yeterli olabilirdi benim için.Yani şimdi pes sahalarında yeri geliyo erkeklere taş çıkarıyorum ama bunu reale dökmek isterdim açıkçası. Öyle pek bi heycanlı olurdu lan. uuu

4)Sayısal loto, milli piyango tutturamıyorum mesela arkadaşım. Yapamıyorum yani. Bu da yapamadıklarımdan sayılabilir. Elin oğlu nasıl mis gibi tutturup anında milyoner oluyo. O olabilirse ben de olabilirm yani. Ama yapamıyorum. Bunu yapabilmeyi çok isterdim.

5)Sırt çantamla aklıma gelen her yere gidebilmeyi isterdim mesela anacım. Düşünsene orası senin burası benim gez babam gez. Yanında da sevgilin olsa iyi olurdu hani. Olmazsa da sevgilisini yiyim can yoldaşım biricik arkadaşım Aysunum da yeter bana.

6)Şunu da yapamıyorum: ( ulan ne beceriksizmişim kendimle yüzleştim resmen) Aşık olamıyorum. Ya da herhangi bi ilişkiyi adam akıllı yürütemiyorum. Yani yürümüyo benimkisi genelde. Topal mıdır nedir. Tekliyo arada sonra da kötürüm işte. He onu da geçtim artık bi ilişki kavramı bile yaratamıyorum. Yani son bir buçuk senedir kıh kıh.

7)Dışarda genelde tek başıma olduğumda aşırı hızlı yürürüm. Gerçi sadece tek başıma olduğumda değil. Arkdaşlarımın çoğu yetişememekten baya bi yakınır. Hızlı yaşıyorum arkadaşım ben napıyım yahu (yalana gel)

Aklıma gelenler şimdilik bunlar efendim.Zaten daha fazla yazarsam izleyicilerimi kaybedicem. Bütün kötü şeylerimi söyledim yahu. Bi dahaki mim konusunda görüşmek üzere ( dermişim )

10 yorum:

  1. 5. maddeyiz gözden geçir derim :P

    YanıtlaSil
  2. nedenini oda bilmiyor :P

    YanıtlaSil
  3. Valla en son haberlerde görmüştüm rus bir kız bütün dünyayı gezmiş Türkiye de tecavüze uğramış.
    Aman ha derim.
    O yapamadıklarında kalsın hep.
    Otur oturduğun yerde :D

    YanıtlaSil
  4. bazı maddelerimiz birebir :D

    YanıtlaSil
  5. .cRn.: Evet onu ben de biliyorum. Ama o otostop çekerek gezmişti ve yanında hiç para yoktu :D Bu nedenle tecavüze uğradı. Benim yanımda para da olmalı :D

    Çariçe: Soulmates diyorum artık :D Dememin vakti gelmişti. Bu kadar benzerlik olmaz.

    YanıtlaSil
  6. 2.madde benim için de geçerli
    3.madde realde iyiyimdir ama pes ortamında sıçarım beceriksizim arkadaş şu oyunlar konusunda
    4.yü bende beceremiyorum becermeyi çok isterdim kazı kazanda bile şansım yokken bu çok zorlu görünüyor:))

    YanıtlaSil
  7. şanssız olduğum için kazı kazan oynamıyorum bile :D arada bi iddaa işte. o yetiyo :D

    YanıtlaSil
  8. Bir tek ayakta işemek istiyorum yazmamışsın onu da yazsaydın tam puan vericektim ama eksik :D 9 aldın :D

    YanıtlaSil
  9. hahahah istemediğim zamanlar olmuyo değil aslnda :D 9 da iyidir :D

    YanıtlaSil

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini