20 Eylül 2010 Pazartesi

şunu anladım

Eğer bi adamla müzik zevkleriniz uyuşmuyorsa
ve o size göre "bu türden nefret ederim" kategorisinden seçimler yapıyorsa
bence onunla asla anlaşamazsınız.
çünkü müzik öyle sıradan ottan boktan bişey değildir.
değildir arkadaş!
müzik kişiliktir.
sana dair her şeyi söyler.
karşındakine anlatır.
sen anlatmasan bile müzik anlatır.
o yapar.
müzik kutsaldır.
benim için mesela
bi adam placebo, muse, vega, sakin, explosions in the sky, dolores o'riordan
gibi gibi gibi dinlemiyorsa
o iş bitmiştir.
zaten aslında hiç başlamamıştır.
çünkü karşımdaki o müziklerin inceliklerini almış olmalı.
bilmeli o duyguları.
o şarkıları dinlerken nasıl hissediyorum anlamalı.
media playera koyup tekrar tekrar dinlemeli.
hatta bi şarkıyı yeni keşfettiğinde
ya da " o şarkı" sendromu tuttuğunda
sadece o şarkıyı atıp sabaha kadar dinlemeli.
işte böyle.
ben müziğine göre adam seçiyorum galiba.
haha çok komik ama sanırım öyle.
hah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini