20 Eylül 2010 Pazartesi

Kader der geçerim

Trajikomik üniversite olayımdan sonra aldığım mükemmel ötesi ve içimi gerçekten çok rahatlatan tepkiler:

*Üzülme canım ya. Bak ben hep senin yanındayım. Hem çoğumuz İstanbuldayız gelirsin yanımıza.
(Pardon? Biri küfür mü etti?)

*Kız deli misin naptın sen?
(Evet bilerek yapmıştım hayatıma renk katsın diye. Aslında seneye de yapmayı düşünüyorum. Sen de yap güzel oluyor.)

*Canım bişey duydum ya doğru mu ? :(
(Hayır herkesin aklına birden aynı eşek şakası gelmiş ben de ona gülüyodum işte.)

*Ay doğru unutmuşum sen bu sene gitmiyodun. Hoş olmamış.
(Hoş olmamış ? Siktir git deseydim eğer hoş olur muydu merak ediyorum.)

*Ay inanmıyorum ya nasıl böyle bi hata yaparsın.
(Ben de sizin tepkilerinize inanamıyorum zaten. Ödeştik.)

İşte mükemmel arkadaşlarımdan mükemmel tepkiler. Ne kadar da mutluyum ama(!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini