9 Ekim 2010 Cumartesi

bunlar aslında yasaklı konular

İlişkiler.
Artık ilişkiler hakkında olumlu düşünemiyorum nedense.
Belki genelde beni üzen ilişkiler yaşadığımdan
ya da son ilişkimin üstünden çok uzun zaman geçtiği için nasıl bi duygu olduğunu unuttuğumdan.
Neyse ne.
Farketmez.
Zaten hepsi sonunda yaralamaz mı ?


Ama tabi ki zifiri karamsar değilim.
Yolda ya da herhangi bi yerde gördüğüm sarılar hakkında olumlu düşünebiliyorum.
5 saniyelik gördüğüm bi sarıyla hayallerimde evliliğe kadar gidebiliyorum bile.
Böyle de bir hayal gücüm var.
Şaşırılır.
Ama o sarının yanında hemen sonra bir kız belirdiğinde ise
başımın üstündeki baloncuk birden yok olup
gerçek tokat gibi suratıma çarpıyor orası da ayrı kıhkıh.


Sonra kendimi şöyle teselli ediyorum.


Her zaman sığınmak için bir bahanem vardır.
Çok işe yarıyor.
Deneyin.


Ve tabi ki en büyük dayanağım ve bahanem.


Çok sevdiğim bu grubun çok sevdiğim şarkısını da aklıma gelmişken paylaşıyım o halde:

xoxo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz bi kenara yaz bütün sözlerini